12:06:19
Створення робочої групи та проведення самооцінювання освітніх та управлінських процесів у Лопушненській загальноосвітній школі І-ІІІ ступені

Метою повної загальної середньої освіти є всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності(Стаття 12 Закону України «Про освіту»).

Досягти даної мети можна, забезпечивши високий рівень якості освітньої діяльності та якості освіти.

У Лопушненській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів відповідно до наказу по школі від 25.02. 2021 року №16-од « Про підготовку та проведення самооцінювання освітніх та управлінських процесів»  розпочата процедура проведення самооцінювання  освітніх та управлінських процесів. Учасники освітнього процесу залучалися до розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти, системи та механізмів забезпечення академічної доброчесності.

Представники колективу закладу освіти, батьківської громади та учнівського самоврядування було об’єднано у робочу експертну  групу  для  проведення самооцінювання освітніх і управлінських процесів згідно з Методичними рекомендаціями з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі загальної середньої освіти. До складу робочої  групи включено головного спеціаліста відділу моніторингу позапланового контролю та взаємодії з органами місцевого самоврядування управління Державної служби якості освіти  у Тернопільській області Панчука Івана Миколайовича, який надає практичну допомогу щодо проведення процедури самооцінювання освітніх та управлінських процесів у нашій школі.

Представники експертної групи визначилися з програмою  самооцінювання освітніх і управлінських процесів, за якою здійснюватиметься процес безперервного вдосконалення якості освітньої діяльності, інструментарієм, критеріями та індикаторами для їх оцінювання, а також передбачили наступні етапи:

  • збір та аналіз інформації, отриманої за допомогою під час спостереження, опитування та вивчення документації;
  • узагальнення результатів самооцінювання освітніх і управлінських процесів закладу;
  • обговорення на засіданні педагогічної ради та оприлюднення результатів самооцінювання освітніх і управлінських процесів закладу освіти.

Робоча група прийняла  рішення розбудовувати Стратегію та процедуру забезпечення якості освіти закладу за напрямами: освітнє середовище, система оцінювання здобувачів освіти, педагогічна діяльність педагогічних працівників, управлінські процеси закладу освіти.

Переглядів: 152 | Додав: schoollopushno | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar